sjuker, men frisk nu

Varit sjuker sen i måndags nu, alltså ingen skola för mig på hela veckan. Men i morgon ska jag bannemäää gå. Efter skolan blir det jobb och lagom till halv tolv då jag slutar blir det utgång =) På lördag och söndag är det jobb med ida.. Ingen lugn helg om jag känner ida och mig rätt. Hoppas på en otroligt bra dag i morgon , men ska inte ha förhöga förväntningar på något bra. Jag blir bara så jävla besviken då.. På dig.

Idag har jag börjat på min "100 saker att göra innan du dör" lista.. Den är långt ifrån klar men när den är det ska jag pimpa den fin och sen är det bara att bocka av punkt efter punkt =) Där finns allt i från resor till personliga utmaningar som att lära sig surfa tex. Och flytta.

Äh nu ska jag gå och joina sängen, för lär inte bli speciellt mkt sov tid för mig framöver..

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0