4 veckor senare..

I morgon är det skolan igen för mig efter 3 veckor på irland ett underbart höstlov och en resa i polen. Jag är inte precis laddad för start i skolan nu, jag har inte ens sovit en morgon för mkt. Klockan ringt alldeles förtidigt nu i 4 veckor. Blää

Det har hänt något sjuk mkt under dom här veckorna och jag saknar och hatar varje minut av dom. Jag saknar september månad när mitt liv var som bäst, jag saknar alla som fanns där då, som är borta, borta föralltid. Jag vill inte att just du ska vara borta. Du kom och bara vipps så var allt så mkt annorlunda. Förhoppningar på något bättre och adjö åh allt var borta. Det var svart på svart igen. Och aldrig igen skulle det bli så bra som jag hoppades på långt inne i mig. Förjävels fick jag falska hopp. Ännu en gång svag och nere på ruta ett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0