Tonårstankar

Hej! Idag har det inte varit någon skola vilket har varit as kalas. Sov hemma hos H inatt, det var kalas trevligt. Åkte hem vid 10 tiden, städade lite och hitta äntligen mina trasiga solglasögon :) Nu ska jag bara se till att laga dom med. I alla fall vid 1 åkte jag till körskolan och kom hem därifrån typ nu. Jag känner mig riktigt duktig. Plugga som en jude, och kört som en jude med. Det gick ialla fall bra att köra. Teorin kan diskuteras.
Nu har jag låst in mig på rummet för att inte gå ut. MIN MAMMA HAR PROBLEM
Jag klarar inte av hon längre, seriöst. Snart kan jag begå världens misstag och hon inte försvinner från mitt liv. :S
Alla verkar ha så bra mammor, varför inte jag? , lilla jag. VARFÖR

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0